Kuvaus
Kunnan johto toimialueella, TuusInfon palveluyksikössä on vapautunut asiakaspalveluneuvojan toimi Kerttu Tiislerin irtisanouduttua 31.5.2025 alkaen. Rekrytointilupa uuden henkilön rekrytoimiseksi on saatu 2.6.2025 kansliapäällikön päätöksellä.
Toimi on ollut julkisesti haettavana vakinaista täyttämistä varten ajalla 2. - 15.6.2025 kunnan verkkosivuilla, työ- ja elinkeinotoimiston (TE-palvelut.fi) sekä Rekrytointi.com -verkkosivuilla.
Asiakaspalveluneuvojan tehtäviin kuuluu opastaa ja neuvoa kuntalaisia sekä kunnan sisäisiä asiakkaita kuntapalveluihin liittyvissä asioissa. Tehtäviin kuuluvat HSL-lippupalveluihin liittyvät tehtävät, palautteiden käsittely, saldokorjaukset, kulkuoikeudet ja muut yleiset toimistotehtävät monikanavaisessa asiakaspalvelussa.
Toimen kelpoisuusvaatimuksena on opistotasoinen tai ylempi tehtävään soveltuva koulutus, sujuva suullinen ja kirjallinen suomen sekä englannin kielen taito, hyvät kommunikointi-, vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot, ongelmanratkaisutaito sekä oma-aloitteinen ja asiakaslähtöinen asenne ja aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta.
Määräaikaan mennessä toimea haki 106 kelpoisuusehdot täyttävää hakijaa. Tiimiesihenkilö Sirpa Seppälä ja asiakaspalveluneuvoja Milla Salminen haastattelivat hakijoista viisi ehdokasta: Marika Markkanen, Nea Viianen, Tiina Ihalainen, Sirpa Lahtinen ja Jenni Sillanpää.
Hakemusten ja haastattelun pohjalta tehdyn kokonaisarvion perusteella tiimiesihenkilö Sirpa Seppälä esittää tehtävään valittavaksi yo-merkonomi Marika Markkasta, joka arvioitiin tehtävään soveltuvimmaksi.
Palvelussuhteen ehdot ja palkkaus määräytyvät kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen ja Tuusulan kunnan työnvaativuuden arvioinnin mukaan. Tehtäväkohtainen palkka on 2 606,07 €/kk. Tämän lisäksi mahdollisesti maksetaan KVTES:n mukainen kokemuslisä erillisen hakemuksen perusteella.
Toimessa noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.