§ 15 Sivistyksen ict-järjestelmäsihteeri valinta, Koulut yhteinen

Lataa  Kuuntele 

TUUDno-2024-459

Päätöspäivämäärä

19.3.2024

Päätöksen tekijä

Sivistysjohtaja

Päätöksen peruste

Tuusulan kunnan hallintosääntö, toimivalta henkilöstöasioissa.

Rekrytointilupa: valtuusto 11.12.2023

 

Kuvaus

Valtuusto on 11.12.2023 kokouksessaan päättänyt ict-järjestelmäsihteerin tehtävän perustamisesta sivistyksen toimialueelle. Tehtävä on ollut julkisesti haettavana vakinaista täyttämistä varten ajalla 29.01. - 19.02.2024 kunnan nettisivuilla sekä te- toimiston nettisivuilla. Tehtävä sijoittuu koulut yhteinen työyksikköön.

Hakijalta edellytetään soveltuvaa ammattikorkeakoulu-, opisto- tai koulutasoinen tutkintoa tai muuta tehtävään soveltuvaa ammattitutkintoa. Katsomme eduksi hyvän KVTES- ja OVTES- sekä oppilashallinnon ja talousohjelmistojen hallinnan (Primus, Wilma, Kurre, Populus, Koski, jne.).

Määräaikaan mennessä tehtävää haki 22 hakijaa, joista kelpoisuusehdot täyttäviä oli 19. Opetuspäällikkö Markus Torvinen, varhaiskasvatuspäällikkö Hannamari Vänni ja pedagoginen ict-asiantuntija Arttu Tirkkonen haastattelivat hakijoista viisi.

Esittelijän päätösehdotus

Opetuspäällikkö Markus Torvinen esittää hakemusten, haastatteluiden sekä kokonaisvaltaisen arvioinnin perusteella, että sivistyksen toimialueen ict-järjestelmäsihteerin tehtävänä valitaan merkonomi *****. Hinnoittelutunnus on A5 01TOI060 / 2736,46 €/kk. 

Lisäksi voidaan mahdollisesti maksaa KVTES:n mukainen kokemuslisä erillisen hakemuksen perusteella.

Tehtävässä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa.

Päätös

Päätän opetuspäällikkö Markus Torvisen esityksestä valita merkonomi ***** sivistyksen toimialueen ict-järjestelmäsihteerin tehtävään 1.8.2024 lukien. Hinnoittelutunnus on A5 01TOI060 / 2736,46 €/kk. Lisäksi voidaan mahdollisesti maksaa KVTES:n mukainen kokemuslisä erillisen hakemuksen perusteella.

Tehtävän täytössä noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. 

Allekirjoitus

Tiina Simons, sivistysjohtaja

Organisaatiotieto

Henkilöstöpalvelut ja kohdennettu asiakastyö